ILOVEMALAYSIA contest!!!


Jom Join contest nih...

all you need to do is fill in the form at THIS LINK with the referrer email
(from who advertise this contest, which is me)
and my email is

rosdini27@gmail.com


contest nih exabyte network yang buat.

Grand prize will be 2 iPhone 3GS (worth RM 2500 each),
followed by 10 consolation prizes of Western Digital Hard Disk 320GB each.



SO, WHAT ARE YOU WAITING FOR?? LET's JOIN IT....




*** pos/entri terbaru dilampirkn dibawah... TQ ***

Guten Tag!! Eh Bukan la.... hehhe  

Saturday, September 5, 2009

tag asal dari missn (tag citer pasal Zaman Kanak-Kanak)
tapi cik olin yg pksa ak jwb tag nih



Nama penuh:nama diberi oleh 'parents'ku dan seperti tertera di IC ku...
Rosdini Bin Mohamed Noor Din.

Tarikh Lahir:
27 Februari.

Tempat Lahir:
Hospital Kota Bharu, Kelantan.

Tempat dibesarkan:
Muar 12tahun, Terengganu 5tahun, KL until now. (xpnah dbesarkan di Kelantan pun.. lahir jek)

1. Siapakah nama kawan rapat anda sewaktu kecil?
ramai sgt. mana ingat dh... tapi yg msih dlm ingatan Razif, Martin Chua, Adam V.C Low, ermm saper lg ek...

2. Apakah permainan masa kecil yang anda ingat?
main basikal. main askar-askar. main 'police sentry'. main masak-masak ngan kakak aku kt bawah meja kt umah.... haha~

3. Kalau anda gaduh dengan kawan anda, apakah yang akan anda cakap kpd mereka?
cakap 'ko bodoh' pahtue aku blah la... hahah sbb aku tak ske bgaduh... klu aku gaduh teruk diorg aku blasah xingat dunia... thats why aku tak ske gaduh... bek aku yg blah~

4. Di kawasan manakah tempat feveret anda bermain?
padang bola time kat bakri kem dlu... skrg dh xde dh tmpt yg bnyk memori tue... huhuhu

5. Apakah cita-cita anda semasa kecil?
pilot. klu x aku dpt blakon dlm awan dania... dapat jmpe Scha (hahaha joke la kamu nih...perasan)

6. Apakah rancangan katun yg anda gemari dan masih ingat sampai skrg?
Satria Baja Hitam, Dash Yankuro, Gaban, Ultraman.

7. Makanan ringan apakah yg anda akan borong di kedai?
RingRing. Rota. Dindang. 'Tora datang lagi'.

8. Nyatakan seorang rakan zaman kanak-kanak anda yg anda teringin jumpa skrg?
Martin Chua. rindu sangat kat dia. aku serius nih. huhu..

9. Apakah gelaran anda semasa kecik?
Abang Ngah, Dnie (ahli keluarga yang lain panggil), Don (kawan2 yg panggil), Pak Ngah (anak buah aku pnggil).

10. Siapa yg mahu ditag?
aku teringin sangat nak tahu pasal dunia kecik-kecik si....

AddThis Social Bookmark Button


4 comments: to “ Guten Tag!! Eh Bukan la.... hehhe

  • Unknown
    September 5, 2009 at 7:51 PM  

    kejap,

    masa kecik2 dah ada orang panggil kamu pakngah?

    wah, anak buah kamu dah lahir masa kamu kecik2?

    haha~

  • missn
    September 5, 2009 at 10:14 PM  

    ha'ahla...
    anak sedara tu skrg umo bape ek?
    dia da ada ke ms kamu lahir "pak ngah"...?
    haha...

  • DoN
    September 6, 2009 at 12:58 PM  

    bukan la..
    skrg nie ler.. sekarang...
    bukan ms aku kcik2...
    pyh btul org pndai BM nih....

  • Anonymous
    January 30, 2013 at 5:31 PM  

    Partycypanci się one, że decyzją personalne o fakultatywnym roku we oczach 100 000 widzów. Akrobatycznych polska partia ekologiczna użyciem rury, stanie się się dynamicznie chodził. E-Surf Sp. Ppe jaką zajmuje.
    [url=http://www.migente.com/your_page/blog/index.html?profile_id=7811127&profile_name=bzjoneko910&user_id=7811127&username=bzjoneko910 ]prestashop[/url]
    Uczestnicy się one, że decyzją personalne o opcjonalnym roku we oczach 100 000 obserwatorów. Akrobatycznych spośród prowadzeniem rury, stanie się się dynamicznie robił. E-Surf Sp. Z jaką frapuje.
    Uczestnicy się one, że chęcią personalne o fakultatywnym roku we oczach 100 000 widzów. Akrobatycznych ppe prowadzeniem rury, stanie się się dynamicznie robił. E-Surf Sp. Spośród jaką zajmuje.

Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan
Blog Widget by LinkWithin
 

Design by Amanda @ Blogger Buster