ILOVEMALAYSIA contest!!!


Jom Join contest nih...

all you need to do is fill in the form at THIS LINK with the referrer email
(from who advertise this contest, which is me)
and my email is

rosdini27@gmail.com


contest nih exabyte network yang buat.

Grand prize will be 2 iPhone 3GS (worth RM 2500 each),
followed by 10 consolation prizes of Western Digital Hard Disk 320GB each.



SO, WHAT ARE YOU WAITING FOR?? LET's JOIN IT....




*** pos/entri terbaru dilampirkn dibawah... TQ ***

Kenangan Bermakna  

Sunday, August 2, 2009

slama 1week jgak la aritu aku ke selatan...
smbil mnggunakan pluang mlepaskan rasa rindu2an dimata n dihati...
aku gnakan ksmpatan (pluang keemasan) utk aku create kn memori yg indah bsama insan yg kusayang... hihi jiwang plak ttbe...

bukan apa... lama dh aku xjmpe si dia...
so, itu peluang yg tbaik utk aku bsama...

antara kenangan yg pling bermakna swaktu; kenduri, di kebun, di sawah, di kitchen, bborak mlm, di kdai mkn, di McD, di shopping complex n bnyk lg... xdpt aku nk rakamkn smua itu dgn kamera... tp ianya dpt kugambarkn dlm ingatan aku slama2nya... so sweet

hmm... rasa xmo blk je time tue.. tp tpaksa blk jgak...
mmg itulah knangan yg pling bharga...



*buat si dia yg kusayang... slama2nya... cinta n kasih sygku sdikit pn xkurang pdnya...

AddThis Social Bookmark Button


4 comments: to “ Kenangan Bermakna

Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan
Blog Widget by LinkWithin
 

Design by Amanda @ Blogger Buster